read this ♥

bila aku takdak kerja , bila tangan mula menaip , bila hati start feeling . tercipta lah blog nie :) thanks sebab jenguk . tak suka , sila belahhh ! me love you ♥

Wednesday 17 October 2012

KAKTUS ? HANG ? SAMA JAA -,-'





MUKADIMAH :
 LOVING A PERSON THAT NEVER LOVE YOU BACI IS SOMETHING LIKE HUGGING A CACTUS , THE LONGER YOU HUG IT , THE MORE IT WILL HURT YOU . SO ACCEPT THE FACT AND TRYING TO SMILE WIHTOUT YOU :") 

perempuan yang nampak sporting , hati kuat dan suka gila-2 sebenarnya perempuan yang pendiam bila bermasalah. kan ? dan aku rasa itu aku . hang nampak aku okayy ja kan ? tapi hang tau hati aku macamana ? tak kan ? aku maafkan bila hang buat aku sakitkan , hang lelaki pertama yang boleh buat aku sayang kat hang dalam masa yang singkat . teqa shafik yang aku kenal plus couple lama pon aku tak heqan sangat . sampai sekarang aku masih tertanya untuk apa Allah hadirkan hang untuk sakitkan aku . tapi aku tau , tu semua rahsia Allah . aku tak mampu menolak takdir. cuma aku kesalkan kenapa kita tak start rapat waktu awai-2 kita kenal . kenapa hati aku terlalu menyayangi sesuatu yang menyakitkan aku ? hati aku tak mampu jawab . 

stop cakap pasal dia . aku sangat-2 nak lupakan dia . aku dah buang semua tentang dia . lagipun aku dah ada steady boyfriend . ehhh , aku tak penah cita kan ? hehe , nnt lah aku cerita kayhh.. aku dah padam numb dia , tapi still ada kat otak. tapi aku still ada pic dia , pic dia dengan awek dia . untuk buat aku selalu doakan dia bahagia dengan awek dia .

haaaa , dia block facebook aku.. aku tak lah kesah sangat *tipu*
cerita yang buleh aku tau tuu , aku bukak wall dia sebab nak unfriend dia . pastu cari punya ceri kat friendlist , so aku cari dekat message , ada nama dia . dan terang-2 lah nampak dia block aku . takpaa , terima kasih . 



MORAL OF THE STORY AND MORY : JANGAN TERLALU SAYANG SESEORANG , NANTI MUNGKIN KITA AKAN MEMBENCI DIA . JANGAN TERLALU MEMBENCI SESEORANG , MUNGKIN NANTI KITA MENYAYANGI DIA . 

sudah baca , harap like dan follow . jangan lupa tinggalkan footprint di chatbox

0 comments:

Post a Comment

pilih nyawa atau komen ?
komen ? bagus ♥