read this ♥

bila aku takdak kerja , bila tangan mula menaip , bila hati start feeling . tercipta lah blog nie :) thanks sebab jenguk . tak suka , sila belahhh ! me love you ♥

Thursday 16 August 2012

I AM SMILING WITHOUT YOU :)

MUKADIMAH : I AM SMILING WITHOUT YOU

apesal bajet oh my english jea nie ? haha . series aku asa aku dah leh lepaskan dia , lepaskan tak bermakna aku berhenti dari sayang dia . aku dah boleh happy tengok dua happy . banyak kawan2 aku suruh lupakan dia , aku akan cuba .
thanks to my besties piya : thankiu sayang . U ada utk I  bila I perlukan U . loveyou :*



 iemah : thanks jugak sebab dengaq aku beletiaq tah pape ritu . hikhok

saya tetap sayang awak budak gedik . loveyousomuch :* :*

aku sentiasa sayang dia and doakan dia bahagia walau apa pon dia buat , tak kira dia bersama dengan siapa ponn .
 
hari nie aku antar mcj dia , wish raya jea . tak harapkan reply dia pon . tapi dia balas ,  then ...

dia : nak duit raya

aku : ehh , mintak at owg plak :P dia lha kena bagi at org

dia : tadak duit , ta keja agy
aku : awak memang kedekut pon . hm , lupakan jea lha ap yg pnah berlaku antara kita dlu , skrg sy just syg awk sbg kwn
dia : hmm k ,

 pstu mcj yg besa2 jea . ada aku tanya dia

aku : kenapa ritu diam tetiba ?
dia : hmm , lupakan jea lha k . nak dtg uma raya nie ..
aku : takyah lha , taknak abh jmpa awk .
*padahal aku takut aku sayang dia balek*

 aku nak dia bahagia , always love you . aku nak fokus at pmr dlu . trial aku hanchus sebab dok feeling at dia ritu , so aku taknak ibu abah and abg bulat aku tu kecewa g skali ngn result aku . aku nak fokus betol-\\ kat pmr aku , aku nak lupakan dia buad sementara . sampai abes pmr bwu aku pk sama ada nak cari boyfie or stay single jea ..
huqmm , cakap pasai single . aku asa g best single dri coup .


APA YANG BEST BILA SINGLE ?

♥ tak payah jeles2 bagai bila tengok dia jalan , borak , text or whatever ngn pompuan laen
♥ hati lebih aman dari disakiti
♥ tak payah pk nak jaga ati coup kita tu bila kita buad sesuatu
takpayah dok bazir kredit jea mcj dia tiap2 saat smpai apa keja tak jadi
♥ bebas nak text , gayut or hangout ngn kawan2 tak kira laki or ppuan
♥ tak payah nak report apa2 yang kita buad dekat coup kita tuu . dah rasa mcm ad punchcard jea bile coup =.='
tak payah penat2 tahan mengantuk bila text ngn dia smpai terlena smbil pegang henset tuu .
 
SINGLE ? BEBAS ! :D
 

 


sudah baca , harap like dan follow . jangan lupa tinggalkan footprint di chatbox

0 comments:

Post a Comment

pilih nyawa atau komen ?
komen ? bagus ♥