read this ♥

bila aku takdak kerja , bila tangan mula menaip , bila hati start feeling . tercipta lah blog nie :) thanks sebab jenguk . tak suka , sila belahhh ! me love you ♥

Wednesday 31 October 2012

hilang ingatan -..-


♥  MUKADIMAH
AKU TAK PERLUKAN HANG SAYANG

bila aku sayang hang , hang layan aku macam shit . madefakah punya perangai . apa nie , suka sangat mencarut  :x and now , aku dah lupa hang , jangan dok gatai mai balek dalam hidup aku k ? :"D lanie aku dah betol-2 zero dekat syawal. aku tak bencikan dia , tapi aku dah lepaskan dia. saat nie lah yang aku tunggu -..-


back to the tajuk . aku ada steady boyf and still ad crush . hehe. normal lah kan ? talking about my future husband , haha . ayat cam yakin jea nak kekal ngn dia :P aku buat masa sekarang nie , taknak lah tunjuk papa . tapi seriusly , hati aku melekat rapat , sendat , padan , ketad dengan dia . mmg takda dah ruang utk orang lain .

Dear crush 504 , aku minat ja kat hang . takpayah perasan kayh ,. lempang mau ? hihiii :"D

Dear my boyf : ILOVEYOUSOMUCH

*takboleh ada space , takut ada orang ketiga menyibuk
   

sudah baca , harap like dan follow . jangan lupa tinggalkan footprint di chatbox

0 comments:

Post a Comment

pilih nyawa atau komen ?
komen ? bagus ♥