read this ♥

bila aku takdak kerja , bila tangan mula menaip , bila hati start feeling . tercipta lah blog nie :) thanks sebab jenguk . tak suka , sila belahhh ! me love you ♥

Tuesday 29 May 2012

bila bola boling di baling baling



jari saket , hati perit , senyum senget =,='
*cuma mukadimah saja*

 

pagi kelmaren , ISNIN , tepat pukoi 9.45 pagi aku celik mata dengan semangat tahap KLCC  na p main boling ngn kengkawan * tinggi ta?*  okay , aku tau aku bangun lambat , besa lah cuti (: aku rasa kalau hari biasa tuu , ponteng sk0lah lha jawabnya .. mummy ajak aku kluaq makan breakfast sebab kami dua malaihh na masak *sebenaqnya mummy ja , cbb aku ta rety masak* tepat pukoi 11 , abg aku meng-delivery aku p sk0lah cbb aku naik bas dri sk0lah utk p Park Avenue .. game tu at sana , so naik bas lah dari sana .. dalam bas tu dan lagi aku pesbuk dulu guna nset . semangat aku dah turun sikit  sebab keadaan bas tu yang errr ! panaihhh gila tutt dok lam tuu . spirit aku tetap bertahan dan tak lari manamana . alhamdulilahhh -,-'
then sampai situ , so kewajipan kami ialah ^.^ apa lagi . snap sana , snap sini  :O



cik taja and me . abaikan muka aku yang ta cun :B


khirah jaa takdak sebab dy jadi cameragirl (:


 
muka cik taja macam kucing . meoww meoww :3

nak request jadi iklan 100 plus tapi tak layak , sekadar penuhkan memory card nset fakhirah (:

khirah dok tenung pa taktau -,- 

tiga piala aku dapat . *bangga*johan perempuan bawah lima belas tempat ke3 berkumpulanjohan jatuhan pin terbanyak 

takdak keja p amek gambar signboard toilet -,-'
tangan aku 'n' mira 


dok lam bas . aku tau aku ta cun (:
*tengok blkang aku ada kesan conteng , jangan tiru tuu*


pic nie masa lam surau , sorang sorang pons jadi -,-

dah puas ber-happy-an , so balek uma dan packing nt0k balek kamp0ng . lanie aku dah selamat menginap at kamp0ng (:

sampai ja at kamp0ng nih , si CAPITAL F tuh cam mara at aku .
sebabnya aku pon taktau -,-' lanx lha , malas na pikiaq . susah sangad cari ja boyf baru cbb stat CAPITAL F lam fesbuk single , maknanya aku pon single lha kann? kalau aku single , maknanya boleh cari boyf baru lha kann ? *berapa banyak maknanya*

disebabkan jari aku saket dan aty aku perit , senyum aku pon jadi senget :/

p/s : aku bosan cuti nihh T.T

sudah baca , harap like dan follow . jangan lupa tinggalkan footprint di chatbox

0 comments:

Post a Comment

pilih nyawa atau komen ?
komen ? bagus ♥