read this ♥

bila aku takdak kerja , bila tangan mula menaip , bila hati start feeling . tercipta lah blog nie :) thanks sebab jenguk . tak suka , sila belahhh ! me love you ♥

Friday 11 May 2012

apa benda paling tinggi di dunia ? -,-'




hai readers ! lama aku ta bercerita kat boyf aku yg numb *sat, nak kira. one , two..* haa , numb empat .. berhabuk habes . *laplaplaplaplap* dah kembali comel . ampa baca tajuk post kali nyh cepat ! teka teki nih , sapa bule jawab mai tuntut kat aku seringgit -,-'
apa benda yang paling tinggi di dunia ? KLCC ? no no ! guung everest ? tett ! salah !
JAWAPAN : : EGO aku ..
nak baca story baru ta ? kalau takmau , tekan X di penjuru atas kanan tuu . then , pegy belah .
ego aku sgt2 tinggi .. camna na turunkan sikit arr ? aku pon no komen lah . aku PERANG lahh . tak syiokk ! :'( 
tengok budak hnsem bawah nihh !




sweet ja gambaq dy tgok pntai nyh . *cair* cm dy tengah rendukan seseorang . kankan ? awak rindu sy eyy ? PAKSAAN , jawab ya cepat ! hehe . kalau awk rindu owg lain , sy sekeh awak !


ermmm :'( aku gadoh ngn dy lahh .. nak tau cbb paa ?

014 : nak  kenal bole ?
aku : ni sapa ?
014 : peminat awk
aku : ni sapa ?
014 : na mcj bole dak ?
aku : buzy .


dy yg kacau aku guna numb kakak dy , kak ipaq aku lettew >.<"
then , cbb aku tnya SAPA jaa , dy kata aku curang ! patut kaa ?
dy kata "klau setia , taya balas mcj cmtu"
alahaiii , kawan2 skolah aku pon sllu antaq mcj cmtu at aku , suka pekena aku cmtu . then , na kata aku curang . aku setia kat hg lah abg oii !  pstu dy swoh aku pjuk dy -,-'
mmg tak lahh !! then , dy mnx break . aku nih kan ego , trima jew lahh ..

beberapa ari aku break ngn dy , pstu dy ckp dy rendu aku ! dandan aty berbunga riang bererta senyuman lebar seindah mentari pagi . *hiperbola terok ayat*  dy kata aku ada boyf lain dah , cbb aku wt relay ngn laki . sayang , tu fake jaa !! aku syg hg sorang ja ! cuma hang  ! aku mmg suka buad boyf aku jeles . taktau lah pasaipa -,-"
dy kata , dy nak tgok aku bahagia , walaupon bukan dgn dy .. dandan , jatuh air mata aku . saya nak dengan awak . cuma awak ! then aku ckp aku happy dgn dia . then , kitorang COUP balek . t klaw ada story lg aku cita ukeyy :')
nak mcj dy ! happy . IHEARTYOU SAYANG ..
sayang CBH 

♥ iloveyou ♥ imissyou ♥ ineedyou ♥ iheartyou

sudah baca , harap like dan follow . jangan lupa tinggalkan footprint di chatbox

0 comments:

Post a Comment

pilih nyawa atau komen ?
komen ? bagus ♥