read this ♥

bila aku takdak kerja , bila tangan mula menaip , bila hati start feeling . tercipta lah blog nie :) thanks sebab jenguk . tak suka , sila belahhh ! me love you ♥

Friday 27 April 2012

taksuka ! tak suka ! ♥



hey awakk ! awak , saya nak gtau nie .. saya tak suka lah bulan APRIL ! benci sangat .. banyak sangat air mata yg terbazir bulan april nie .. saya sedih awak ! hish , geli tekak pulak bersaya - awak segala bagai nihh .

hurmm . sumpah ! aku tak suka bulan APRIL .. banyak air mata aku mengalir :'(
besa lah dugaan kan ? dugaan yang mengajar aku utk lebih dewasa dan matang dalam kehidupan .. haaa , selain dari aku sllu nangis tuu . berat aku turun dua kilo >.< syiokk skit ..

fact : : kalau hampa nak tauu , kalau ampa menangis tiga jam berturut2 setiap hari selama seminggu , ampa bOle turun 5 kilogram .. tak percaya ? cubaa lahh ... tapi lpas tuu , muka hampa akan sembab dan bengkak .. digalakkan jangan cuba . aku takmau readers aku huduh :P

kemaqin dulu kot kalau tak clap . aku nangis at skOlah . gila ah gabaii ! niesa ad cakap satu ayat , yang aku dengaq . teroih jatuh ayeq mata aku T.T aku tak sanggup dengaq berita tuhh .. aku tak ley tgOk muka DEA satu ari lpas niesa ckp tuh . sblom niesa ckp tu plak , aku nmpak dea jalan ngn ex dea . sumpah , aku jelus tahap gilababun .. mesti hampa dok pikiaq (kalau tak pikiaq , sila diam !) apa yang niesa cakap . biaq lah jd rahsia aku . 







Btw ,  aku suka lagu nie sangat    




aku bagi lagu nie untuk dia :'(


k lahh , nak facebook kejabb :')
  KBYE  



HANNA : : aku tengah teriak :'(




sudah baca , harap like dan follow . jangan lupa tinggalkan footprint di chatbox

0 comments:

Post a Comment

pilih nyawa atau komen ?
komen ? bagus ♥