read this ♥

bila aku takdak kerja , bila tangan mula menaip , bila hati start feeling . tercipta lah blog nie :) thanks sebab jenguk . tak suka , sila belahhh ! me love you ♥

Thursday 9 August 2012

sort of jealous !



ya Allah , kalau dia tercipta untukku , hadirkan dia dalam hidupku kembali . jika dia tertulis bukan untukku , tolong hadirkan dia sebagai sahabat .. aku ingin dia kembali dalam hidupku ..

setelah berbulan aku tak online, *rasanya berminggu jea* aq buleh online hari nie .. setelah berjaya log in dengan jayanya , wall pertama aku buka ialah wall syawal .. aku tak pernah g cita at hampa pasai dia , hari nie aku nak cita .. actually geng2 aku pon taktau benda nie, series aku nak cita kat someone ! tapi aku taktau sapa yg sesuai ..
sayang , kalau awak baca post nie .. nie luahan hati saya yg paling dalamm ..
 
dia datang dalam hidup aku sebagai kawan, azzem dok asrama kann . so aku jarang mesej dgn dia .. start bila tahh aku mesej syawal , tp sebagai kawan jea.. start aku break ngn azzem bwu lha tetiba aku rapat ngn dia.. aku kluaq ngn dia tiga kali, tapi cukup untuk aku jatuh hati dan syg dia sgt2 .. hati aku keras dan tak mudah untuk aku suka and syg seseorg , tp dgn dia, dia byk ubah hidup aku .. aku tau dia ada awek , aku takmau kacau hubungan depa ponn .. setiap kali depa gadoh , aku penah lha swuh dia putus tp aku tak bermaksud utk nak rampas dia. SUMPAH ! tak pernah terlintas .. aku sayang dia , tapi aku nak dia bahagia walaupon bukan dengan aku .. aku rasa dah dua minggu aku call dia, tak angkat .. mesej tak reply . aku taktau apa salah aku sampai dia buat camni . aku taktau salah aku .. pengakuan jujur , skrang aku tengah nanges .. aku ada kat office ayah aku skrang *curi wifi sini* terpaksa lha cover mata merahh ..  kalau kat rumah, mesti aku peluk teddy bear kuat2 .. disebabkan aku rindu dia ketad2 , aku bukak wall dia.. aku menangis gila tgok dia ngn awex dia.. aku heret lappy masuk bilik solat at ofis ayah aku nihh , nanges smpai mata bengkak .. aku jealous gila kodd tgok stat , komen depa.. hati aku hancur .. semalam wktu ayah aku antar aku nak g bukak pose ngn kwn2 aku , aku cta at ayah aku semua nya. tahan air mata dqi mengalir dpan ayah aku , aku kan budak degil , keras kepala , budak kasaq , so malu lha na nges dpan ayah aku .. tapi sebab dia, senang jea air mata aku mengalir ..and ayah aku cakap ..

abah : sapa dia tuu ? syawal ?
aku angguk slow2
abah : abah dah agak waktu hang ajak dia kluaq ngn kita waktu main bowling ritu . cara hang ngn dia , bukan macam hang ngn kwn2 hang , bukan jugak cara hang ngn boyf hang sblom nie... hang layan dia kalah hang layan abg hang , hang syg dia ?
aku angguk slow2 , air mata nak jatuh dahh masa tuhh
abah : dia ada awek kann ? kalau hang kat tempat awek dia , apa hang rasa ? jealous kann ?
aku angguk lagi
abah : hang cuba pikiaq perasaan awek dia , banyak lagi lelaki adik , takpayah ingat dekat owg yg tak ingat hang .. hang lupakan dia lha adik .. cuba hang pikiaq , abah rasa dia tu player lha , kalau dia sayang awex dia , dia takkan mesej cmtu ngn hang ..
aku : abah bca mesej adk ? stalker :P *cover muka nanges*
abah : abah tak suka ada rahsia antara abah ngn anak2 abah .. lupakan dia adik , masa depan hang panjang lagi , hang boleh lupakan dia ..
aku : dah try , setiap kali adik tgok pic dia or sesuatu tentang dia , mesti rasa na nges ,
abah : yang hang p buad wallpaper pic dia tu pasai apa ? dlte pic dia , block fb dia , buang numb dia
aku : takboleh , adik dah try na dlte numb dy , tapi nak tekan dlte tu air mata dok jatuh jea.. adik taktau kenapa dia mai lam hidup adik semata2 nak sakitkan adik mcm nie ..
abah peluk aku kuad2
abah : abah takmau tgok anak abah terluka
*ayah aku lovingkan , kau ada?*
 

syawal : ayang tunggu sayang jugakk .. sayang tetap dalam hati ayang , sampai ayang rasa ayang boleh hidup tanpa sayang .. kalau satu hari nanti sayang ingat kat sayang , mesej lha or fb jea .. ayang sayang sayang sgt2 , ayang tetap tunggu sayang .. ayang sakit hati sebab sayang wt ayang cmnie , tapi ayang tak mampu benci sayang .. gonna love you :"(


sudah baca , harap like dan follow . jangan lupa tinggalkan footprint di chatbox

0 comments:

Post a Comment

pilih nyawa atau komen ?
komen ? bagus ♥