read this ♥

bila aku takdak kerja , bila tangan mula menaip , bila hati start feeling . tercipta lah blog nie :) thanks sebab jenguk . tak suka , sila belahhh ! me love you ♥

Friday 13 April 2012

sama tapi tak serupa :')




hyep korang :D peace ! (Y)

aku terfikir sesuatu lha . tentang amirul shafik . ex boyf aku :')



kenapa aku terfikirkan dea ? aku pon taktau . mybe aku still ta ley lupakan dea kot . kitorang coup 31 julai taOn lpas smpai lha bulan feb taOn nie . aku sayang dea lagi . jujur , sampai skrang aku sayang dea . tapi dea ta sayang aku . dea curang ! hurmsz , sedih ott kalau engad cita aku ngn dea .





kitorang break cbb aku kuat cemburu -,- dea tu suka layan pompuan ! aku mmg kuat jeles gilaa ! hurmszz . bagi dea , perkataan SAYANG , IMISSYOU, ILOVEYOU , RINDU  semua tu besa jaa . tapi aku sllu jeles klau dea buat cmtu . aku tak suka dea layan pompuan lain lebih dari aku . *ngada kan aku*



tapi , kalau nak difikirkan balik .. aku pon lebih kurang jaa . kalau ad kawankawan lelaki aku tolong aku . aku pon slamber ja cakap thankk ! sayang hang ketad-2 .. kiranya aku sama lha kan ngn dea ? --'


aku cemburu kalau dea layan pompuan lain , tapi aku pon ad chat or mcj ngn laki lain smpai kdg-2 lupa at dea . kiranya sama lha kan ? hurmsz , tetiba rasa bersalah sangat-2 :'
)

shafik : : just want to say , hana syg g at fik . sayang sangat-2 . tapi hana tak ley kembali pada fik cbb hana dah ada syam .. sorry if i hurt you . i'm sorry but i still loveyou :')

sudah baca , harap like dan follow . jangan lupa tinggalkan footprint di chatbox

0 comments:

Post a Comment

pilih nyawa atau komen ?
komen ? bagus ♥